Tuotantoyhtiö Aito Mediaa, sen ohjelmaformaatteja ja niiden toteutusta kansainvälisille markkinoille luotsaava Ilkka Rahkonen arvioi Tampereen kauppakamarilehden maaliskuun numerossa, että millään teknologialla tai toteutuksella ei ole merkitystä, jos tulos ei kosketa yleisöä.
– Hyvä tarina kiehtoo kaikkialla maailmassa. Digitaalinen media on pelkkiä bittejä siihen asti, kun se nostaa tunnereaktion, eikä minua lakkaa kiinnostamasta, miten tämä tehdään, pitkän radio- ja tv-uran tehnyt Rahkonen sanoo.Tuotantoyhtiö Aito Median ohjelmia nähdään jo 40 maassa, ja vauhtia kiihdytetään entisestään brittiläisen kumppanin Content Media Corporationin kanssa.
Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.