Realia Isännöinti Oy

LÄHTÖKOHTA: Isännöinnin toimialalla on käynnissä kiivas keskittymistrendi. Palveluntarjoajat vahvistavat asemiaan muun muassa yritysjärjestelyillä. Valtakunnallisesti Realia Isännöinti on tällä hetkellä isännöintialan suurin toimija Suomessa. Yrityksessä on tiedostettu, että asiakaskokemuksen kehittämisessä viestinnällä on erityisen tärkeä rooli, niin jokapäiväisessä arjessa kuin varsinkin suurissa korjaushankkeissa.

RATKAISU: Olemme tuottaneet Realia Isännöinnille asiakaslähtöisiä teksti- ja videosisältöjä heidän verkkosivuilleen sekä erilaisiin presentaatioihin. Lisäksi olemme vastanneet sisällöntuotannosta isännöintiä käsitteleviin advertteihin eri medioissa. Viestintätiimimme on asiantuntijatahona vastannut hankkeen aikaisesta viestinnästä muutamissa isoissa peruskorjaushankkeissa.

MUUTA: Vuonna 2016 Tampereen seudulla aiemmin Pirkan Isännöintikeskuksen nimellä toiminut yritys liittyi osaksi Realia-konsernia. Yhteistyömme juuret ovat 2000-luvun alussa. Isännöintikeskukselle tuotimme reilun vuosikymmenen ajan omaa asiakas- ja sidosryhmälehteä ja toteutimme kertaalleen myös yrityksen verkkosivuston kokonaisuudistuksen.

Korjausrakentamisen viestintätarpeisiin räätälöity Remppa Online -viestintäkonseptimme on kehitetty tiiviissä yhteistyössä. Kehitystyö palkittiin Isännöintikeskuksen saamalla Vuoden Isännöintiteko -palkinnolla vuonna 2016. Hankkeen kehitysalustana toimi Kiinteistö Oy Tampereen Klingendahlin mittava LVISJ-saneeraushanke, jossa toimimme viestinnän konsultteina. Tiimimme vastasi hankkeen aikaisesta viestinnästä kokonaispalveluna tiiviissä yhteistyössä pääurakoitsijan kanssa.

 

 

“Ratkaisukeskeinen lähestyminen oikea malli”

“Effetin asiantuntijat ovat aina lähestyneet erilaisia tarpeitamme ratkaisukeskeisesti. Se onkin minusta ainoa oikea lähestymistapa”, sanoo Realia Isännöinti Oy:n Länsi-Suomen aluejohtaja Mikko Niskanen.

“Heidän asiantuntemuksensa näkyy yhteistyössämme. Kun kumppani tuntee toimialamme, meidän ei tarvitse käydä jokaista asiaa ensin läpi perusteista lähtien. Se säästää meiltä paljon aikaa ja vaivaa.”

“Isossa peruskorjaushankkeessa viestintä on avainasemassa hankkeen sujuvuuden varmistamisessa. Kokemuksemme mukaan Effetin viestintätiimi on tässä suhteessa rautainen ammattilainen. Koko hankkeen toteuttajaorganisaatio pääsee paljon helpommalla ja voi keskittyä omaan osaamiseensa, kun viestintä on ammattilaisten käsissä”, Niskanen toteaa.

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close