Varhaiset omaksujat ovat tulevaisuuden menestysmarkkinoijia

Sosiaalisessa mediassa vellova asiakasvirta muodostaa löyhän yhteisön esimerkiksi yrityksen Twitter-tilin tai Facebook-sivuston seuraajina. Mutta asiakasyhteisön aito yhteys keskenään on vielä vasta tulevaisuuden visiota.

– Jos yritys haluaa rakentaa asiakasyhteisöstä oikeasti oman markkinointitiiminsä, sitä pitää jo nyt tehdä sisällöillä, avaamalla osaamistaan ja maailmankuvaansa sekä linjaamalla viestinsä tässä vaiheessa aidosti kiinni asiakasarvoihin, pohtii Konseptitoimisto Differon Katri Tanni tuoreessa blogissaan.

Asiakkaat B2B-puolella odottavat että viestit, jotka he yritykseltä saavat, auttavat heitä heidän omassa työssään. Asiakkaat siis haluavat osaamista ja asiantuntijuutta, eivät kuulla siitä, miten erinomainen yritys X omalla kentällään on.
Lue Katrin koko blogi täältä.

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close