TALONMIES 2017. PTH Kiinteistöpalveluiden asiakaslehti Talonmies on ilmestynyt. Se kertoo kuinka huolellisesti pirkanmaalainen yritys valvoo työnsä laatua.
Laadunvalvonta on nostettu yrityksen strategiassa kärkihankkeiden joukkoon. PTH:n oma laadunvalvoja kiertää kaikki asiakaskiinteistöt säännöllisin väliajoin. Hän havainnoi korjaustarpeita, huoltohenkilöstön toiminnan laatua ja sopimusten täyttymistä. Valvonta myös nostaa esiin asioita, joihin taloyhtiön hallituksen olisi hyvä varautua jo ennalta.
Yhdellä kiinteistöllä vierähtää helposti useita tunteja. Pieninkään yksityiskohta ei jää huomaamatta, sillä laadunseurantalomakkeelta löytyy useampi sata tarkasteltavaa kohtaa.
Valvoja tutkiikin ihan kaiken aina pysäköintiviivoista saunakiuluun. Erityisen tarkkaa huomiota hän kiinnittää talotekniikkaan ja testaa, että automaattihälytykset toimivat.
Kiinteistöltä löytyvät viat ja puutteet korjataan nopeasti ja lisäksi varmistetaan, etteivät ongelmat pääse toistumaan.
Toisinaan kierrokselta löytyy muutakin kuin suoraan kiinteistönhoitajan tai siivoojan työhön liittyvää raportoitavaa.
– Mikäli havaitsemme esimerkiksi turvallisuuteen tai asumisviihtyvyyteen liittyviä puutteita, niin teemme taloyhtiölle esityksen miten asia voidaan korjata, yksikön päällikkö Ville Ojanen sanoo.
Asiakaskiinteistöt ovat tyytyväisiä palveluntuottajan omatoimisuuteen. Onhan mukavaa, että kiinteistöä pidetään tarkasti silmällä ja taloyhtiölle tarjotaan valmiita ratkaisuja jopa niihin ongelmiin, joita ei ole vielä ehditty huomata.
Hybridiviestintä Effet vastaa PTH Kiinteistöpalveluiden julkaiseman Talonmies-asiakaslehden sisällöntuotannosta ja ulkoasusta.
Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.