Julkisivuyhdistys työsti viestiään Effetin verstaassa

Vuonna 1995 perustettu Julkisivuyhdistys haluaa kehittää viestintäänsä ja parantaa tunnettuuttaan. Kumppanikseen yhdistys valitsi Effetin, jonka asiantuntijat järjestivät tänään Viestinnän verstaan yhdistyksen aktiiveille.

Tikkurila Oyj:n tiloissa pohdittiin innokkaasti yhdistyksen näkyvyyttä ja painoarvoa viestinnän näkökulmasta. Työpajan tulokset näkyvät jatkossa yhdistyksen viestintätoimien tehostumisena ja uusina sisältöinä. Työn alle on tulossa muun muassa yhdistyksen kotisivujen täysremontti.

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close