Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.
Teija Toikka ja uudenlaisen auttamisen ajatus
− Kuulostaa ehkä naiivilta, mutta se on totta. Tietysti yrityksen on toimittava kannattavasti, mutta maksimivoitto joka käänteessä ei ole tavoite. Voisimme esimerkiksi muuttamalla tuotteen laatua saada suuremman katteen, mutta jos se heikentää hoitovaikutusta, se ei käy.
Effetin twiittauksia
Palvelumme
Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.
Erotu
Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.
Kehitä
Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.