Ei mikään yhden miehen show

Klo 07.30 | 25.04.2018
TAMPEREEN KAUPPAKAMARILEHTI HUHTIKUU 2018. Reijo Karppinen alkoi virittää hydrauliikan vallankumousta autotallissaan Ylöjärvellä vuonna 1986. Hän on ollut kapellimestarina Dynasetin kasvussa reilut 30 vuotta. Mutta ei tämä mikään yhden miehen show ole, Karppinen sanoo ja korostaa koko organisaation osaamista.

 Dynaset-600 Effet

Hydraulilaitteiden valmistus liikkuviin työkoneisiin oli selvä valinta liikeideaksi. Yhtä selvää oli, ettei lähdetä tekemään vain yhtä tuotetta, vaan koko ajan laajenevaa tuoteperhettä. Selvää oli sekin, että nimen pitää toimia kansainvälisillä markkinoilla.

Dynaset tähtäsi vientimarkkinoille heti, vaikka Reijo Karppinen nyt naurahtaakin olleensa lähes kielitaidoton insinööri.

– Ajattelin ensin, että vientiä täytyy tehdä jonkun toisen, itse ei osata. Konsulttitoimistolla teetimme selvityksen markkinanäkymistä Euroopassa, ja sen tulos oli, että ”markkinoita ei ole, ei voi viedä”.

Karppinen ei tietenkään tyytynyt vastaukseen.

LUE LISÄÄ
www.tampereenkauppakamarilehti.fi

 

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.