Differon toimitusjohtaja Katri Tanni pääsi kertomaan sisältöstrategian laatimisesta Wanhan Sataman salintäyteiselle yleisölle.
Katrin esityksen otsikkona Markkinointiviestinnän viikon seminaarissa oli ”Näin sisältöstrategia muuttaa markkinoinnin ammattilaisen roolia ja tapaa tuottaa sisältöjä”.
Hän korosti mahdollisimman terävän kärjen merkitystä oikeanlaisessa ja tavoitteellisessa verkkomarkkinoinnissa, etenkin B2B-puolella.
– Terävä sisältökärki tavoittaa ehkä aluksi vain harvoja, mutta sisältöstrategian päälle rakennettu ja johdonmukaisesti toteutettu sisällöntuotanto tekee harvoista alun seuraajista sitoutuneita, jotka kertovat asiasta omille sidosryhmilleen ja uusia seuraajia tulee tarkan sisältökärjen ja heille kohdennetun kiinnostavan sisällön perässä yrityksen ylläpitämälle foorumille.
Katri Tannin puheenvuoro sai innostuneen vastaanoton. Esityksen jälkeen hänen puheilleen tulvi markkinoinnin ammattilaisia ja sellaiseksi haluavia kuulemaan lisää ja keskustelemaan hänen kanssaan sisältömarkkinoinnista.
Aiheesta kiinnostuneet voivat perehtyä teemaan mm. lukemalla Katri Tannin ja Kati Kerosen kirjoittaman ”Johdata asiakkaasi verkkoon” -teoksen.
Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Lue lisää
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.