Varhaiset omaksujat ovat tulevaisuuden menestysmarkkinoijia

Klo 15.59 | 07.11.2013
Sosiaalisessa mediassa vellova asiakasvirta muodostaa löyhän yhteisön esimerkiksi yrityksen Twitter-tilin tai Facebook-sivuston seuraajina. Mutta asiakasyhteisön aito yhteys keskenään on vielä vasta tulevaisuuden visiota.

– Jos yritys haluaa rakentaa asiakasyhteisöstä oikeasti oman markkinointitiiminsä, sitä pitää jo nyt tehdä sisällöillä, avaamalla osaamistaan ja maailmankuvaansa sekä linjaamalla viestinsä tässä vaiheessa aidosti kiinni asiakasarvoihin, pohtii Konseptitoimisto Differon Katri Tanni tuoreessa blogissaan.
Asiakkaat B2B-puolella odottavat että viestit, jotka he yritykseltä saavat, auttavat heitä heidän omassa työssään. Asiakkaat siis haluavat osaamista ja asiantuntijuutta, eivät kuulla siitä, miten erinomainen yritys X omalla kentällään on.
Lue Katrin koko blogi täältä

Katri Tanni Differo

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.