Differo esillä MaVi-viikolla

Klo 12.30 | 09.10.2013
Differon toimitusjohtaja Katri Tanni pääsi kertomaan sisältöstrategian laatimisesta Wanhan Sataman salintäyteiselle yleisölle.

Katrin esityksen otsikkona Markkinointiviestinnän viikon seminaarissa oli "Näin sisältöstrategia muuttaa markkinoinnin ammattilaisen roolia ja tapaa tuottaa sisältöjä".

Hän korosti mahdollisimman terävän kärjen merkitystä oikeanlaisessa ja tavoitteellisessa verkkomarkkinoinnissa, etenkin B2B-puolella.

– Terävä sisältökärki tavoittaa ehkä aluksi vain harvoja, mutta sisältöstrategian päälle rakennettu ja johdonmukaisesti toteutettu sisällöntuotanto tekee harvoista alun seuraajista sitoutuneita, jotka kertovat asiasta omille sidosryhmilleen ja uusia seuraajia tulee tarkan sisältökärjen ja heille kohdennetun kiinnostavan sisällön perässä yrityksen ylläpitämälle foorumille.

Katri Tannin puheenvuoro sai innostuneen vastaanoton. Esityksen jälkeen hänen puheilleen tulvi markkinoinnin ammattilaisia ja sellaiseksi haluavia kuulemaan lisää ja keskustelemaan hänen kanssaan sisältömarkkinoinnista.

Aiheesta kiinnostuneet voivat perehtyä teemaan mm. lukemalla Katri Tannin ja Kati Kerosen kirjoittaman "Johdata asiakkaasi verkkoon" -teoksen.


Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.