Tärkeintä on tarina

Klo 11.33 | 18.03.2015
Tuotantoyhtiö Aito Mediaa, sen ohjelmaformaatteja ja niiden toteutusta kansainvälisille markkinoille luotsaava Ilkka Rahkonen arvioi Tampereen kauppakamarilehden maaliskuun numerossa, että millään teknologialla tai toteutuksella ei ole merkitystä, jos tulos ei kosketa yleisöä.
- Hyvä tarina kiehtoo kaikkialla maailmassa. Digitaalinen media on pelkkiä bittejä siihen asti, kun se nostaa tunnereaktion, eikä minua lakkaa kiinnostamasta, miten tämä tehdään, pitkän radio- ja tv-uran tehnyt Rahkonen sanoo.

Tuotantoyhtiö Aito Median ohjelmia nähdään jo 40 maassa, ja vauhtia kiihdytetään entisestään brittiläisen kumppanin Content Media Corporationin kanssa.

LUE koko juttu uusimmasta Tampereen kauppakamarilehdestä



Hyva-tarina-kiehtoo-kaikkialla-maailmassa-Ilkka-Rahkonen

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.