Intohimoinen markkinoija bio- ja nanoteknologian rajapinnalla

Klo 08.04 | 21.10.2015
TAMPEREEN KAUPPAKAMARILEHTI LOKAKUU 2015. Prahasta Tampereelle. Akatemiamaailmasta yritysjohtajaksi. Tekniikan tohtorista intohimoiseksi markkinoijaksi, joka lakkaa kynnetkin yrityksen tunnusvärillä. BioNavis Oy:n toimitusjohtaja Johana Kuncová-Kallio elää pintaplasmoniresonanssin innoittamien innovaatioiden maailmassa.

BioNaviksen mittauslaitteita käytetään muun muassa biotieteissä, materiaalintutkimuksessa, diagnostisten laitteiden ja lääkkeiden kehityksessä. Kun laitetta markkinoi, pitää tuntea teknologia, olla siitä itse kiinnostunut – ja siitä pitää uskaltaa puhua vieraille ihmisille ymmärrettävästi.

– Olen tyytyväinen, että oma polkuni markkinointiin kulki tekniikan tuntemuksen kautta. Yliopistoilla korostetaan fysiikan ja matematiikan tärkeyttä, mutta ylitse kaiken ovat kyllä kommunikointitaidot. Ei voi heittää kuulijoille pureksittavaksi yhtälöitä, kun heidät pitäisi saada innostumaan ja kysymään lisää… Ei olekaan kovin helppo löytää tieteen, teknologian ja myyvän puhumisen hallitsevia ihmisiä.

LUE koko juttu uusimmasta Tampereen kauppakamarilehdestä
www.tampereenkauppakamarilehti.fi

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.