Lännessä isännöi ripeä, reilu ja asiantunteva huippujoukkue

Klo 10.48 | 01.06.2015
Lännen Isännöintipalvelussa työskentelee vahva joukko isännöintialan asiantuntijoita. Heikkoja lenkkejä ei ole, Pirkanmaan isännöintitoimistojen joukossa Lännen toimijat saavat selvästi keskitasoa paremmat arvioinnit.

Kokonaisuutena Lännen Isännöintipalvelu ylittää vertailuryhmän eli Pirkanmaan isännöintitoimistojen keskitason yli kymmenellä prosentilla.

− Tämä ilahduttaa, sillä isännöitsijän työ ei ole ihan niitä helpoimpia ammatteja, eikä se kaikille sovikaan. Tyytyväisyystutkimuksia pitäisi tehdä mielestäni enemmän, palvelualalla kun ollaan, Lännen Isännöintipalvelun isännöintipäällikkö Susu Tossavainen sanoo.

Valtakunnallinen tutkimus
täydentyy omalla kyselyllä

Lännen Isännöintipalvelun hyvät arvioinnit selviävät valtakunnallisesta Isännöinnin Asiakaskuuntelu -tutkimuksesta. Sen toteutti alkuvuodesta Good House Oy. Tutkimukseen vastasivat sähköpostia käyttävät taloyhtiöiden hallitusten jäsenet. 

− Harmi ettei tutkimusta tehty myös postitse, sillä nyt sähköpostittomat hallituksen jösenet jäivät kuulematta. Heitä on vielä merkittävä määrä, Susu Tossavainen kertoo. 

– Asia korjataan meidän omalla kyselyllä syksyllä 2015, sillä asiakaskokemuksen seuraaminen ja asiakkaiden kuuleminen on meille yksi tärkeimmistä arvoista. Tutkimuksella täytetään myös ISA:n auktorisointikriteereihin kuuluva vaatimus mitata asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti.

Asiakkaan palaute
otetaan tosissaan  

Hallitusten palautteissa Lännen Kiinteistöpalvelun isännöitsijöitä kiiteltiin reiluudesta, esiintymistaidosta, ystävällisyydestä, ripeydestä ja osakkaiden tasavertaisen kohtelun valvomisesta. 

− Siinäpä ovatkin näin isännöintipäällikön silmin hyvän isännöitsijän tunnusmerkit. Lisäksi jokaisella ovat vahvuutena tekniikan ja talouden opinnot, jatkuva lisäkoulutus ja vankka kokemus sadoista kokouksista ja lukuisista korjaushankkeista.

Lännen Isännöintipalvelun tulokset parantuivat edellisestä tutkimuksesta. Vuonna 2012 hallitukset toivoivat kohennusta viestintään ja viestinnän kanaviin. Tämä otettiin silloin tosissaan.

− Avasimme lopuillekin taloyhtiöille www-sivut, jonne tallennetaan muun muassa yhtiökokousten pöytäkirjat, tiedotteet, järjestyssäännöt ja muita pysyväisluonteisia asioita. Sivuilta löytyvät tärkeät yhteystiedot ja myös hallituksen tunnuksilla aukeava sopimuskansio, jossa ovat esimerkiksi taloyhtiön palvelutuottajien sopimukset, Susu Tossavainen kertoo. 


Juttu on julkaistu Länsikontu 1/2015 -lehdessä, jonka sisällöntuotannosta ja ulkoasusta vastaa Hybridiviestintä Effet. Länsikonnun julkaisijat ovat Lännen Kiinteistöpalvelu Oy, Tampereen Vuokratalosäätiö, Tampereen Vuokra-asunnot Oy, Setlementti Naapuri ry, Alvari, Harjun seurakunta, Tesoma-seura ry. Voit tutustua lehteen täällä.

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.