Asukastupa kokoaa naapurit yhteen

Klo 13.43 | 21.09.2015
ASUKASVIESTI SYYSKUU 2015. Tampereen suurin vuokranantaja, VTS-kodit, viettää Naapuri-teemavuotta ja uudistaa sen kunniaksi talojen kerhohuoneista viihtyisiä asukastupia. Raikkaat värit ja uudet kalusteet luovat erinomaiset puitteet niin asukastoiminnalle kuin asukkaiden omille juhlille. Myös leikkivälineitä on uudistettu etenkin Tesoman suunnalla.

Asukastupa

Kolme kerhohuonetta on jo saanut uuden ilmeen ja työt jatkuvat ensi vuonna, jolloin tehdään ainakin kuusi remonttia. Tavoitteena on ehostaa vanhoista kerhohuoneista koko talon yhteisiä olohuoneita.

Pikkupiiankatu 4:n asukastupa valmistui ensimmäisten joukossa. VTS-kodit kyseli etukäteen asukkaiden toiveita ja sisustusneuvoja kävi esittelemässä suunnitelmia.

– Hänellä oli monta tosi hyvää ideaa, joista valitsimme yhteisymmärryksessä mieluisimmat. Meillä kaikki ovat olleet todella mielissään tästä uudistuksesta. Lopputulos on niin hieno, talon asukastoimikunnan puheenjohtaja Eija Nisula kehuu.

Karaoke soi

Asukastuvan pinnat uusittiin kattoa ja lattiaa myöten, lisäksi kaikki kalusteet ja tekstiilit vaihdettiin uusiin. Asukkaat vahasivat itse tuvan lattian ja olivat myös kokoamassa kalusteita. Lasten riemuksi VTS-kodit toteutti toiveen karaokelaitteista.

– Lapsillehan ne hankittiin, mutta kyllä aikuisetkin ovat innostuneet laulamaan, Nisula myöntää hymyillen.

Nyt asukastuvalla aiotaan järjestää kivaa yhteistä tekemistä talon omalle väelle, ja ihan ensimmäiseksi päätettiin perustaa villasukkakerho. Puikot heiluvat ja puhe pulppuaa, ja samalla naapureista tulee tuttavia tai jopa ystäviä.


Hybridiviestintä Effet vastaa VTS-kotien Asukasviestin ulkoasusta ja sisällöntuotannosta. Voit lukea lehden täällä.

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.