VTS-kotien asukaspäivä oli menestys

Klo 15.35 | 01.08.2014
VTS-kotien asukaspäivä Särkänniemessä oli täydellinen alku kesälle. Asukasviesti tallensi tunnelmia, kun liki 6 000 VTS-kotien asukasta ystävineen nautti aurinkoisesta päivästä ja hyvästä seurasta.

VTS-kotien henkilökunnan sekä asukkaiden yhdessä toteuttamaa, järjestyksessä toista Särkänniemi-päivää vietettiin 24. toukokuuta 2014. 

Idea tapahtumasta lähti asukkaalta, joka lähestyi VTS-kotien hallituksen puheenjohtaja Anneli Kivistöä. Myös Särkänniemen toimitusjohtaja Miikka Seppälä innostui ajatuksesta oitis ja alku mainiolle yhteistyölle oli valmis.

– Asukasaktiivit tekevät meillä paljon työtä yhteisen hyvän eteen. Tämä on konkreettinen keino auttaa ja tuottaa asukkaille iloa. Onneksi innostusta ja talkoolaisia on löytynyt, sillä lippujen myyntityöhön ja sen organisointiin tarvitaan paljon vapaaehtoisia, Kivistö sanoo.

Asukkaat pääsevät huvittelemaan viidellä eurolla, joten tapahtuman suosio on taattu. Särkänniemessä tavataankin taas vuonna 2015.

Vuorenkilpi on tuvallinen koti

Asukasviesti 3/2014 esittelee myös Vuorenkilven, VTS-kotien Vuorekseen rakennuttaman sijaishuoltoyksikön. Siitä tulee turvallinen koti lastensuojelun asiakkaana oleville lapsille ja nuorille, joilla on neuropsykiatrisia erityisvaikeuksia.

Talossa eletään ihan tavallista arkea.

– Lapset käyvät koulussa ja harrastuksissa, tekevät läksyjä, pelaavat koripalloa, retkeilevät luonnossa ja katselevat yhdessä telkkaria, vastaava ohjaaja Katri Nevalainen kertoo.

Lastensuojelun sijaishuollon yksikön toiminnan tuottaa Nuorten Ystävien vammaispalvelut.


Hybridiviestintä Effet vastaa Tampereen suurimman vuokranantajan, VTS-kotien, julkaiseman Asukasviestin sisällöntuotannosta ja ulkoasusta. Lehden sisältöön voit tutustua tarkemmin täällä.

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.