PTH Kiinteistöpalvelut valvoo tarkasti työnsä laatua

Klo 12.32 | 03.03.2017
TALONMIES 2017. PTH Kiinteistöpalveluiden asiakaslehti Talonmies on ilmestynyt. Se kertoo kuinka huolellisesti pirkanmaalainen yritys valvoo työnsä laatua.

Laadunvalvonta on nostettu yrityksen strategiassa kärkihankkeiden joukkoon. PTH:n oma laadunvalvoja kiertää kaikki asiakaskiinteistöt säännöllisin väliajoin. Hän havainnoi korjaustarpeita, huoltohenkilöstön toiminnan laatua ja sopimusten täyttymistä. Valvonta myös nostaa esiin asioita, joihin taloyhtiön hallituksen olisi hyvä varautua jo ennalta.

Viat korjataan nopeasti

Yhdellä kiinteistöllä vierähtää helposti useita tunteja. Pieninkään yksityiskohta ei jää huomaamatta, sillä laadunseurantalomakkeelta löytyy useampi sata tarkasteltavaa kohtaa.

Valvoja tutkiikin ihan kaiken aina pysäköintiviivoista saunakiuluun. Erityisen tarkkaa huomiota hän kiinnittää talotekniikkaan ja testaa, että automaattihälytykset toimivat.

Kiinteistöltä löytyvät viat ja puutteet korjataan nopeasti ja lisäksi varmistetaan, etteivät ongelmat pääse toistumaan.

Taloyhtiöt ovat tyytyväisiä

Toisinaan kierrokselta löytyy muutakin kuin suoraan kiinteistönhoitajan tai siivoojan työhön liittyvää raportoitavaa.

– Mikäli havaitsemme esimerkiksi turvallisuuteen tai asumisviihtyvyyteen liittyviä puutteita, niin teemme taloyhtiölle esityksen miten asia voidaan korjata, yksikön päällikkö Ville Ojanen sanoo.

Asiakaskiinteistöt ovat tyytyväisiä palveluntuottajan omatoimisuuteen. Onhan mukavaa, että kiinteistöä pidetään tarkasti silmällä ja taloyhtiölle tarjotaan valmiita ratkaisuja jopa niihin ongelmiin, joita ei ole vielä ehditty huomata.

Hybridiviestintä Effet vastaa PTH Kiinteistöpalveluiden julkaiseman Talonmies-asiakaslehden sisällöntuotannosta ja ulkoasusta.

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.