Käden taitoa 20 vuotta...

Klo 11.11 | 17.11.2015
ja estetiikkaa! Effetin kädenjälki on jo 20 vuotta näkynyt Suomen Kädentaidot -messujen markkinointi-ilmeessä. Tämän syksyn messutapahtumassa esitteiden kansista oli koottu näyttävä julisteseinä juhlistamaan messujen 20-vuotista taivalta. Alkuperäinen logo on käytössä edelleen.

Effet suunnitteli vuonna 1995 Suomen ensimmäisille Kädentaidot-messuille logon ja esitteen ja on siitä alkaen suunnitellut tapahtuman esitteen ja markkinointi-ilmeen vuosittain, hallitusti uudistaen.
Tapahtuman henkeä ilmentävä visuaalisuus auttaa tavoittamaan oikeat asiakasryhmät ja luo haluttua profiilia. Messutapahtuma on ollut ensi kerrasta alkaen menestys. Tänä syksynä Tampereella lyötiin kävijäennätys – jälleen kerran.

Kuva Tiina Lautamäki

Twitter

Effetin twiittauksia

Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.